GoMotoRiders – Motorcycle Reviews, Rumors & Fun Things

X-Box reprezintă una dintre cele mai populare console de jocuri și este cel mai mare rival al Sony Play Station. Oamenii din lume sunt împărțiți cu privire la care dintre aceste console este mai bună. Din cauza acestei rivalități, în fiecare an apar noi modele ale acestor console, cu o grafică și o interfață mai bune. De asemenea, industria de gaming ne surprinde cu noi titluri de jocuri pentru aceste două console în fiecare an.

Cu toate acestea, dacă ești un fan al consolei Microsoft`s, X Box One, știm cât de interesat ești de jocurile compatibile cu această consolă. Există multe genuri de jocuri, iar dacă sunteți un fan al curselor, această consolă are mii de jocuri de curse diferite. Mai mult decât atât, pentru toți acei fani ai jocurilor de curse, iată care sunt cele mai bune jocuri cu biciclete pentru Xbox One.

The Crew 2

sursa:play.co.rs

Acest joc este o lume online deschisă în care poți concura cu oameni din întreaga lume. Creatorul acestui joc a realizat și un alt joc de curse foarte popular, Test Drive Unlimited, care a avut un mare succes. Crew 2 este un joc în care puteți alege diverse circuite din Statele Unite și puteți concura împotriva altor persoane sau a adversarilor AI.

Când vine vorba de caracteristicile acestui joc, trebuie să menționăm că are o grafică foarte detaliată și este transformat pentru a conecta comunitatea online, unde puteți forma o echipă și puteți câștiga experiență, debloca noi realizări și concura cu alte echipe pentru poziții și recorduri mai bune.

FIM Speedway Grand Prix 15

Sursa:store.steampowered.com

Cea de-a 15-a versiune a FIM Speedway Grand Prix reprezintă un alt joc amuzant de curse de motociclete, în care puteți concura pe diverse circuite, având ca punct principal câștigarea unui Campionat Mondial de Speedway. Acest joc este fondat în 1995, iar în ultimii ani a primit toate licențele de la licența BSI Speedway, unde aveți piloți, motociclete și piste reale în joc.

Câteva dintre cele mai populare nume pe care le puteți alege în acest joc sunt Greg Hancock, Nicki Pedersen, Jaroslav Hempel, și multe altele, De asemenea, există unele dintre cele mai bune piste din Suedia, Danemarca, Polonia, Australia și alte țări. Există, de asemenea, diferite condiții de piste, și o posibilitate de a juca într-un multiplayer, unde un maxim de patru jucători pot concura.

RIDE 2

Ride 2 este un simulator de joc de curse de motociclete de la o companie Milestone, care a fost lansat în 2015. În acest joc, puteți alege mai multe moduri în competiția single și multiplayer. Modul principal este un World Tour, în care concurați împotriva adversarilor generați de AI.

Există peste 30 de piste diferite în acest joc, cu șapte categorii principale care oferă condiții și experiențe diferite pentru un pilot de curse. De asemenea, există o gamă mare de motociclete diferite, mai mult de 200, pe care le puteți alege, iar fiecare motocicletă poate reacționa diferit pe diferite terenuri. Când vine vorba de caracteristicile jocului, acesta este foarte realist, și puteți chiar să vă personalizați motocicleta.

Off-road Racing: Buggy, ATV și Moto

Sursa:youtube

Jocul Offroad Racing, în care vă puteți întrece cu motociclete, dar și cu buggy și ATV este o lansare recentă de la Artefacts Studio. Acesta este un joc de curse simplu și intens, plin de acțiune. Ideea principală a jocului este să concurezi pe diferite trasee off-road cu motocicleta ta preferată sau cu un buggy și să câștigi împotriva altor jucători.

Puteți juca acest joc singur pe X Box, sau împotriva altor jucători în modul multiplayer. În plus, există servere unde puteți concura și cu adversari din întreaga lume.

TT Isle of Man- Ride on the Edge

Acest joc reprezintă unul dintre cele mai bune jocuri de curse de biciclete disponibile atât pentru consolele PlayStation, cât și pentru Xbox. Tema principală a acestui joc este despre seria de curse odată populară care a existat din 1907, Isle of Man. Isle of Man este una dintre cele mai populare piste, care a fost scoasă din circuitul Grand Prix Tour, deoarece era prea periculos să concurezi pe acest circuit.

Când făcea parte din competiția obișnuită, peste 250 de oameni și-au pierdut viața aici. Când vine vorba de un joc dedicat acestui circuit, TT Isle of Man- Ride on the Edge are o grafică și o poveste excelentă, cu condiții la fel de grele ca în realitate.

MX vs. ATV

Sursa:humblebundle.com

Există multe jocuri în care poți alege între motocicletele MX și ATV, iar All Out reprezintă versiunea recentă care este realizată din colaborarea dintre Rainbow Studios și THQ Digital Phoenix. Există trei moduri de joc, single-player, multiplayer local și multiplayer online.

În joc, puteți alege dintre multe motociclete și quad-uri și puteți concura pe diferite tipuri de circuite off-road. Cel mai mare avantaj al acestui joc este că îl puteți juca în modul split-screen, ceea ce reprezintă o modalitate excelentă de a petrece timpul cu prietenii acasă.

Monster Energy Supercross

Sursa:medium.com

Monster Energy Supercross reprezintă un alt joc de curse de motociclete intens, plin de diverse obstacole. Există mai multe moduri în acest joc, iar tu îl poți juca ca single-player și multiplayer. Jocul a apărut de la Milestone Studio în 2018, iar tema principală a jocului este cursa pe circuite de pământ și off-road cu o mulțime de sărituri.

Când vine vorba de calitatea jocului, dezvoltatorii au reușit să creeze o atmosferă realistă cu o grafică și un motor de înaltă calitate.

MotoGP 15

MotoGP este cel mai popular joc de curse de biciclete și un alt titlu excelent realizat de Milestone Studio. Acest studio italian este bine cunoscut pentru crearea multor jocuri populare, cum ar fi cursele WRC, RIDE și Superbike World Championship.

Versiunea a 15-a a unui joc în care puteți alege între cele mai bune motociclete și piloți de curse și puteți concura pe cele mai populare circuite din lume, este o altă continuare MotoGP, care există din 2002. În acest joc, puteți să vă construiți o carieră, să semnați contracte cu sponsori și să alegeți diverse motociclete și piloți după calitățile sale. De asemenea, puteți alege dintre cele 20 de motociclete care sunt disponibile în clasele MotoGP, Moto 2 și Moto 3, precum și modul separat Beat the Time, în care încercați să terminați circuitul cât mai repede posibil.

.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.